Top latest Five webmehr.com Urban news

Wiki Article

هیچ چیز نمی‌‌داند و گمان می‌کند همه چیز می‌داند. همین به روشنی گواهی می‌دهد که کارش سیاست است

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

با این کار به افراد در ارتباط با شرکت اطمینان می‌دهید که شرکت قانونی است و دارای شماره ثبت است.

این ضربه خوبی برای آقایان بود كه گمان می‌كردند با چند تا آدم به نام اصلاح‌طلب روبه‌رو هستند چرا كه حالا خود را با توده‌های مردم روبه‌رو می‌بینند و این برای آنها دردناك است.

اگر جه اطلاعات فردی که مدعی مالکيت اين پول است در اسناد پيوست منعکس است اما مالک اصلی اين پول ملت ايران است. ما اميد واريم در نهايت اين پول به ايران بر گشت داده شود. در اين ميان ما انتظار داريم که منبع واقعی اين پول ها در گزارشات و اسناد مربوط به اقتصاد ترکيه، که توسط صندوق بين المللی پول ارائه می شود، منعکس بشود.

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

پاسخ کوتاه سئوال شما این است که ممکن است در آینده نزدیک آقای هاشمی از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته شود.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

معمولا برای تغییر مهر شرکت اقدام قانونی خاصی انجام نمی‌شود مگر زمانی که در حساب‌های جاری شرکت یا استاد تعهدآور قبلی، مهر شرکت تعریف شده باشد.

از سوی دیگر شایعات هولناک و به شدت نگران کننده‌ای که در مورد سلامتی عبدالله مومنی منتشر شده، همسر او را وحشت زده و خواب را از دیدگان فرزندان بیگناه‌اش ربوده است، وضعیتی که دستکم با شنیدن صدای پدر برای چند لحظه می‌تواند تا حدی از شدت آن کاسته شود؛ خواسته‌ای کوچک که بیش از یک‌ماه است از آنان دریغ شده است.

دکتر محسن رضایی تصریح کرد: اگر بنده سکان ریاست جمهوری را به عهده می گرفتم، با تحقق برنامه ها و سیاستهای اقتصادی که سالهای سال روی آنها فکر کرده بودم می توانستم بهبود وضع کنونی را برای کشور به ارمغان بیاورم.

محسن رضایی گفت: آقای احمدی نژاد رییس جمهور ایران اسلامی است و باید به دولتمردان کمک کرد تا مشکلات مردم هرچه زودتر حل شود زیرا پیگیری حقوق مردم در صلح و دوستی بهتر محقق می شود.

وقتی مشکل حقوقی برای یک فرد پیش می آید، نیاز دارد که از یک وکیل مشاوره بگیرد ولی دسترسی فیزیکی در همان لحظه به وکیل کار آسانی نیست.

مدير کل صندوق بين المللی پولواشنگتون دی سی، ايا لات متحده آمريکا

Report this wiki page