5 Simple Techniques For webmehr

Wiki Article

اینک در آستانه روز جهانی قدس، حزب اعتماد ملی ضمن گرامی‌داشتن یاد امام راحل(ره) و این روز بزرگ توجه ملت بزرگوار و رشید ایران را به نکات ذیل جلب می‌کند:

اسکریپت بر روی سرور های قدرتمند هاست دانلود میزبانی می شود.

آنها که خود زمان امام را درک نکرده بودند، کلام و روش و منش حضرتعالی را که شاگرد و پیرو آن بزرگوار بودید به خود نزدیک تر یافتند و حساب کجروی ها، انحرافات و اشتباهات اصحاب قدرت را از اسلام اصیل و اصل انقلاب جدا کردند.

به گزارش منابع مطلع خانواده محسن میردامادادی در این دیدار از روند بازداشت و دادرسی وی توضیحاتی را ارائه کردند.

روشن است که استمرار شیوه گذشته که افرادی با احساس مصونیت از برخورد قانونی، به ترویج ....

ما "هاشمیان" اگر چه همچون سایر شهروندان این کشور می توانیم خواهان احقاق حقوق خود باشیم ، و به رغم آن که اذعان داریم ، خدمات پدر هرگز امتیازی برای ما ایجاد نمی کند و هیچ کس، جز به تقوا و تلاش خالصانه برای اسلام و انقلاب و ملک و ملت بر دیگری برتری ندارد، اما از آنجا که طرح این اتهامات ، به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می شود و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزد، بر احقاق حق خود پافشاری می کنیم، و گرنه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وا می نهادیم.

در جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان خبرگان با رهبری ، آیت الله شاهرودی، رییس پیشین قوه قضائیه ، تهیه درخواست مذكور را به اطلاع ایشان رساند كه با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد.

قالب تهران فیلم یکی از زیباترین قالب های موجود برای سایت های فیلم و سریال , موزیک است و حال به رایگان در اختیار شما عزیزان میباشد.

این رسانه ها همچنین چندین روز طرح یک طرفه شدن خیابان ولیعصر(عج) تهران را چونان معضل اصلی شهروندان تهرانی منعکس کردند و به راحتی از کنار مزایای آن گذشتند.

عزت الله سحابی، وزير سابق برنامه و بودجه، جمهوری اسلامی ايران

با درج نوع شرکت شما به مشتریان و افرادی که با شما ارتباط دارند اطلاعاتی در خصوص میزان مسئولیت شرکای شرکت ارائه می‌دهید.

در شرایطی که به نظر کارشناسان عملکرد قابل قبول قالیباف در شهرداری تهران طعم خوشی از اصولگرایی اصلاح طلبانه در دهان شهروندان قرار داده است اما نشانه رفتن اصولگرایان منتقد از سوی برخی تندرو ها به نظر فعالان سیاسی تبعات غیر قابل جبرانی برای نظام خواهد داشت.

قهرمان واقعی ما آنها هستند ... " و سپس دوباره با حالت بغض گفت "آقا من حالم خوب نیست ... حال خیلی از فیلمسازها خوب نیست ... خیلی از فیلمسازها امروز نیامدند و البته دلیلش بی حرمتی نبود بلكه مایل بودند در موقعیتی مناسبترحضورتان بیایند و حرفهاشان را با آقا بزنند .

مدير کل صندوق بين المللی پولواشنگتون دی سی، ايا لات متحده آمريکا

Report this wiki page